Nu är det 2011

Hej alla! Ja inte kan man anklaga mig för att ha varit flitig på bloggen men det har varit så rörgt under hösten.. Skall försöka skärpa mig.. Ser i alla fall fram emot 2011..mycket kommer att hända.. Vad står på menyn? 4/2 Uplandsmästaren Ett roligt event som jag o Greta ser fram emot. En utställning/trevlig sammankomst för hundar inom Uppsala Kennelklubb som under året 2010 minst fåttt BIR el BIS..Middag först med dogs och 2beningar..sedan får man dra lott och 2 hundar tävlar mot varandra under överinseende av den eminente domaren Patric Ragnarsson. Sedan slås en ut och till sist finns en tävlande kvar och den hunden blir Uplandsmästaren..Ser fram emot en trevligkväll..Bjudit med Tina Lennholm (Lord Caalveert's) som tack för att stöd och handling.. 9/3 Cruft's Då åker jag helt själv till UK för att mysa i 4 dagar på Cruft's..skall bo på ett litet B&B..En vännina på facebook har ordnat biljetter åt mig o även till BIS finalen..makalöst snällt.. Utställningar jag funderar på: Lilla Stockholm (påsk) Österbybruk Högbo Gotland ev Sedan måste jag åka ut i Europa för att hälsa på den spinonehane jag funderar på för parning i November. Greta börjar på vattentrask nu den 13/1 för att stärka hennes ryggmuskler..lite slapp..viktigt för dräktighet att hon orkar med... Varit en underbart trevlig höst med många trevliga kontakter meduppfödare och hundfolk.. Köket blev jättefint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0