Yippe !!! Greta är pigg igen

Guud vad skönt..matte drar en lättnadens suck..snacka om curlingmatte..men sådan är jag.

Har ju den fördelen att vara med mina lopphögar i princip dygnet runt och då ser jag minsta
skiftning i deras humör och beteende..

Greta har verkligen sysselsatt mig och mina tankar sedan i lördags..inget jag kunde ta på
men ngt var fel..Greta brukar inte vara loj på detta sätt.

Hon åt med god aptit, kissade, gjorde fina kablar, hoppade o lekte ute, ingen feber, MEN var inte sig lik alls..

Pratat med Veronica Framell, Gretas uppfödare; pratat med min spinonementor Agnetha, Agnwills Kennel, min
suveräna springeruppfödare Tina Wedholm, Lord Caalveerts kennel,veterinären Niklas Hellström, och vänt ut och in på alla möjliga anledningar.. tack alla snälla för ni bryr er och bistått med goda råd och delat med er av era
erfarenheter.

Infektion? Ngt med löp? ont? kollade allt.

Igår började hon bete sig som den otroligt glada och aktiva hund hon är: Fullt ös medvetslös...

Jag säger då det..men skönt känns det nu..

Tips: klicka på min länk..Myrra så får ni se och läsa en helt underbar hemsida..Mia, du är så duktig samt Tinas
blogg och hemsida..mkt fin den med..ni båda är så duktiga..


Dagens visdomsord: hellre en lite småjobbig frisk hund än en loj eventuellt" sjuk" hund..

Kommentarer
Postat av: Anki

Kul att ses. Bra att Greta har piggat på sig.

2010-03-04 @ 21:43:03
Postat av: Mia

Skönt att hon är sig själv igen, Greta! Ja, man blir lite orolig när de inte beter sig riktigt som de brukar. Bra tips med vätskeersättningsreceptet! Fast Myrra skulla antagligen inte dricka en droppe frivilligt...

2010-03-05 @ 10:10:10
URL: http://hundenmyrra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0