Nu har man fått lite mer att göra

I torsdags firade vi först Hildas 12 års dag med kokt kyckling och kokta morötter.

Alla mumsade och hade det trevligt. Kokade kyckling för att flickorna skall tänka på
beach 2010.

På kvällen så hämtade jag upp Kerstin Steudd och vi åkte till Uppsala Kennelklubbs årsmöte. Döm om min
förvåning när jag såg Anki Nyzell där..Hon är kontakten som gjorde att jag hittade min underbara
blandistik , Irma, för 6 år sedan.

Anki bor i Morgongåva med man och 2 av Irmas systrar..

Jag behövde inte berätta så mycket om vad som hade hänt sedan sist för hon är en trogen blogg/hemsides
läsare..Har man inte träffats på ett par år så kan det bli alldeles för mycket att berätta..smart med blogg eller hur?

Bara på det sista halvåret har jag lärt känna så många trevliga hundmänniskor. Visserligen känner jag
många andra men just seriösa hundmänniskor har blivit fler...

Det är ju mitt stora intresse...Hundar, dogs, lopphögar.

Blev mycket facinerad av en kille som jag träffat tidigare på föreläsningen: att köpa valp, Patrik Ragnarsson.
Jag har en stor fördel i det sociala livet..jag är SKORPION..dvs en fördel att vara född i detta stjärntecken är att jag känner ganska direkt av om jag gillar en människa eller ej..brukar ha rätt för det mesta.

Patrik var en rolig, kompetent, trevlig kille som jag fastnade för direkt. tror att vänskapen med honom och de andra i styrelsen kommer att ge mig mycket i framtiden.

Jag blev vald på 2 år till valberedningen. Hoppas att jag kan bidra med något bra. Får väl lära mig.. alla barn
i början som det heter..

Försökt fixa lite på min hemsida: www.ibizz.se men har mycket kvar att göra där...

Fick tips av Tina Wedholm att skapa en flik för varje hund och det verkar smart..skall titta på detta ganska
omgående..måste lägga in Gretas stamtavla och lite resultat från ett par utställningar.






Kommentarer
Postat av: Mia

Här gäller det också att hålla igen lite på matransonerna. Det blir inte på långa vägar lika mycket motion nu som övriga, snöfria, delar av året. Myrra är dessutom kvartslabrador och har lätt att lägga på sig.

2010-03-07 @ 11:56:16
URL: http://hundenmyrra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0