Klarar jag detta?

Slit och släp..ibland undrar jag vad jag håller på med..bilder som jag importerar poppar upp MEN inte där jag vill ha dom..
Måste prata med Tina och be om hjälp. Sedan har jag ideér om att skapa en hemsida för att bana väg för min planerade spinonekull 2011.

Har 2 suveräna coacher: Tina (uppfödare) och Rosemarie i Gävle (icke seende)
Kan Rosemarie starta en hemsida så kan väl jag som ser. Så imponerad av denna kvinna. När
vi pratats säger Rose ofta: det såg jag... jag fnissar..finns det vardagshjältar eller?

Nu har jag förtvivlat provat att få in bilder på rätt ställen..pucko jag..pillar och trycker..svär mm.
Jag vill ha det proffsigt men förstår att det ej går i ett nafs

Kommentarer
Postat av: Rose

Hej min toppenvän tack för dina värmande ord, men jag lovar snart åker poletten ner o då sitter allt.

Gå till bilder o ladda ner dem, o sedan när du skriver (nytt inlägg) så är det bara att lägga till bilderna innan du sparat inlägget.



Kram sköning du är bara allt. Rose

Postat av: Tina

Du har för stora krav på Dig och för bråttom ler Ta det lite lugnt, andas och skriv ner på en lapp vart du lägger dina bilder någonstans, vilken mapp ligger bilderna och vart ligger mappen, så du vet exakt.



Jag har heller inte kunnat få till det varken i FB eller i min blogg ibland. Rom byggdes inte på en dag även om man så önskade detta!



Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig idag eller imorgon.

Jobbar ikväll 15-22 och imorgon skall jag bort, onsdag jobbar jag dag 7-16, så först på torsdag kan jag.



Jag måste sova och vila mig inför jobbet idag!



Detta fixar du lätt som en plätt bara du noga ser vart du är!! Titta och se vart du befinner dig i bloggen och i mapparna där du har bilderna.

Ta det lugnt!!

Det löser sig alltid, det vet du ler



Stor kram Tina

2010-01-25 @ 07:57:56
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0