Husse är arg

Nu ligger spinonen Greta risigt till: husse lägger ner energi och drar ljusledningar på gården varje 1a advent.
Det lyser i 6 stora blomkrukor, i ett körsbärsträd, runt stolpar på förstukvist, i 2 balkonglådor...

Greta hittade en ledning i detta konstverk och tuggade av den..bara rakt av..

Jag var tvungen att berätta idag..tur var det för husse kom med en sladdstump och undrade: vad är detta?
Jo, jag skulle precis berätta att Greta mumsade på den igår..

Synd att det inte var 220 volt sade husse..han menar det ju inte givetvis men arg var han..

Små problem i det stora hela tycker jag..tänk om det inte finns nästa år sade husse...skitsnack..det finns alltid..det var ju special blev repliken..

Lovar att det finns nästa december..det skall ju inte lysa mer i år men ledningarna är fastfrusna nu..

Kan inte låta bli o fnissa..Greta har inte egentligen haft sönder något...snart 1 år.

Var på Liedl igår och fyndade färsk, svensk kyckling..25 kr kilot..flörtade åt mig 3 st. Irma blir ju 6 år på måndag och då skall det bli 1 kyckling till kalas..funderar på att koka, då får man mer och inte så mkt fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0