Gretas nya sovvanor

Greta växt i en enorm takt. Kom till oss sista dagarna i april från Framells Kennel i Umeå. Satt i en bag och vägde ca 7 kg. Tack SAS att jag fick ta henne med i cockpit..Ingen hundbur: Idag är Greta snart 1 år (20.2) och väger ca 34 kg (lite mullig ?)
En underbar varelse..snäll..lyhörd o mkt valpig. Hon har växt klart i kropp men ej knopp. Inatt kl 4 upptäckte eller snarare kände jag klor i ryggen..Greta hade avancerat från fötterna på mig till huvudet,, Hon som alltid låg på golvet. Inte nu inte.
Skall alla andra lopphöga sova i sängen så ska jag med. Problement (litet) är att Greta är i size som 2 springrar + ben. Nu är hon fast i bingen med 4 springrar.. That's life

Kommentarer
Postat av: Tina

Titta så duktig DU är på att fixa i din egna blogg!!! GRATTIS IB!!! Detta grejar du galant!!

Bra skrivet också!!



Trevlig Helg nu!!



Kram Tina

2010-01-22 @ 21:21:35
URL: http://lordcaalveerts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0