Rolig upplevelse

Var hos en kompis idag ..fick prova en s.k scooter som handikappade har.. Satt som en prinsessa i en skön
fåtölj..och gissa vad det gick..hej o hå

En sådan skulle jag vilja ha men då blev man väl ännu mulligare..

Traskat i djupsnö med hundarna och det försvann väl 10 kcl..hoppas jag.. flåsade som en blåbälg..

Idag har jag lärt mig att chatta..kuuuul..hade 3 personer uppe samtidigt..snacka om simultankapacitet..

en i Tyskland = Sigrun, 1 i Norge = Tor samt 1 i Sverige..

Fick kontakt med en mkt kunnig spinonedomare i Finland Harry Tast via en kontakt och skrev mail om tips på hane till Greta.

Snabb var han och fick mycket info bl.a tips om en kanonsnygg hane i Amsterdam Barolo..

Yipee..kan det vara något? Så fick jag mail av min uppfödare samt Agetha som är min mentor att
Barolo fanns i Gretas stamtavla. Shit!!

Får se det positiva att hon har lite gener av den snyggingen..inte dumt alls..

Fortsätter att leta..har ju tid på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0