Byxlös på hundpromenad!

Gick som vanligt ut på promenad idag.

Mycket som skall funka innan jag kommer iväg med gänget.

Stort antal bajspåsar, mobilen (knapplås av) handsfreeplutt i örat, dog defense spray
( typ tårgas ifall attackerade), cigaretter

På med halkskydd. Drar 5 st varav en bjässe ordentligt då gäller det att ha på fötterna.
Vill inte bli gipsad eller tappa hundar.

När den proceduren var klar så var det bara att samla ihop ett knippe koppel och det VIKTIGASTE:

Slå på larmet..Som ni förstår så tar denna procedur ett antal minuter. Skön promenad neråt Gränby
och 4H hagarna. Var väl ute en timme och doggarna fick sitt lystmäte vad gäller hoppa i djupsnö.

Träffade en del hundägare bl.a 2 småhundar..

Kom hem och gjorde den helt dråpliga upptäckten.

Jag hade bara haft mina långkalsonger och glömt byxorna!!!

Alzheimers eller vad?? Skrattade i min ensamhet..tur att kalsingarna var svarta.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det skulle jag vilja se haha. Ja du ib lite tok blir det när man har massor med andra prylar som ska med. Kram Anki.

2010-02-08 @ 18:55:44
Postat av: Rose

Hallå skulle vilja vara lilla teskedsgumman o se allt du lär göra inför er utegång, oj vilken syn men lär funka eller hur?



Skapligt med att hålla så många hundar på samma gång, men du är nik.



Kram gänge i 'gävle

2010-02-09 @ 13:17:28
URL: http://adestrompudeluppfodning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0