Gräva är kul!

Greta var ute i trädgården igår. Gick o strosade..hyfsat varmt så jag (matte) lämnade bakdörren öppen så dom som ville fick gå ut och in.

Alla var inne men inte Greta..tyst som i graven..hon brukar ju skälla på det mesta hon ser..men TYST..
Ok tyst betyder trubbel eller hyss. Såmycket har jag i alla fall lärt mig genom åren som hundägare.

Tittade ut. Jamen visst var det så..Såg bara halva Greta och huvudet och en del av framkroppen var nere i
en jättegrop. Då menar jag verkligen en djup grop.

Hon var så koncentrerad att gräva så grästuvor och jord sprutade så hon ej märkte mig..

J-la hund. Husse hatar när dom gräver i gräsmattan. Ett hussetrauma hade inträffat. Efter sedvanligt fyande så var det bara att skotta över.

Lalala..syntes inte så mycket tack o lov.

Nu gäller det att vara observant på den gömda gropen. Greta har ej glömt den..

Konstigt att hon kommer ihåg gropen, för 5 sek efter hon har ätit mat så har hon GLÖMT det..

Kommentarer
Postat av: Rose

Haha matte ser inte allt gäller passa på när man får smile.



Inte skoj men Greta hade jäkligt skoj ett tag i alla fall.

Mat o gräva är inte samma sak man blir inte mätt på gräva gräs o tuvor, men mat är läckert.



Kram R

2010-02-05 @ 21:47:58
URL: http://adestrom.pudeluppfödning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0