Blir jag skallig?

Vaknade mitt i natten av att Kajsa hade avancerat upp ovanför mitt huvud. Normalt är det Hildas plats..på min huvudkudde men nu var Kajsa där.

Vad gjorde hon? Jo bäddade..och det innebar att hon satte klorna i mitt hår och rafsade..inte skönt alls.

Igår, tisdag kväll hade husse tagit ett långt varmt skönt bad. Satt sedan i fåtöljen í bara kalsingarna för att torka och svalka sig. hade en kopp varmt the i handen.

Jag ropade till hundarna: kvällskiss..alla bara rusade till bakdörren. Vi släpper ut dom i trådgården precis innan vi skall gå och sova typ kl 23.00.

Vad hände då? Jo Greta stor som ett hus reste sig precis under husses arm med thekoppen. Slutsats..jo han spillde hett the på mage och lår..

Vill ej återge vad han skrek..då skulle datan brinna upp..kortslutning..

In i dusch och på med kallt vatten. Som tur blev det inte så farligt ont..

Dagens visdomsord: Bor du med en ganska stor flock hundar så har du aldrig långtråkigt..det händer alltid något.
Bättre att det rör på sig än att sitta ensam och ha tråkigt. Kan du inte ha hund.Skaffa annat husdjur.Det finns mycket att välja på.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj! Dom har det inte lätt nu - hussarna våra! Hoppas det inte blir några brännskador men det gör ju tusan så ont sånt där!

2010-04-22 @ 19:31:02
URL: http://hundenmyrra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0